Berichte

Das Winterschwimmen geht weiter!

Die Tage werden wärmer - aber das Winterschwimmen ist nach wie vor aktuell.

Und mit Uwe reiht sich ein weiterer Autor in die illustre Gesellschaft der Winterschwimmen-Bericht-Schreiber ein. Besten Dank für die Zeilen und die Fotos.

"Sunntig Abig 17.00 / Sunnäschii / Griifäsee / Badhosä!

Ja klar, was chönnd da anders sii als d'FS.ch Winterschwümmär. Hüt bi schönstäm Wetter und so wenig Schwümmär wiä no niä in däre Winter Saison !!!!

Nei nei, mir händs gnossä und sind bis 16 Minutä dinä gsi, dänn isch äs doch no frisch wordä aber dSunnä hät üs gwärmt und wänn's nur bim Umziiä isch ……. Dänn jetzt fangt's Schlotterä doch no a hahahah…..

Mir freued üs ufs nächschtmal scho und Alli wänd, das mir wiiter machäd. Dä Spass und Gselligkeit wänd mir nöd missä und Frühäligs-Schwümmär sind herzlich iiglade zum iistiigä bi dänä Wassertemparaturä.

Sunnigi Grüess a Alli vo dä FSZ Winterschwümmär"

Zurück